Tel./fax: 22 619 06 05

E-mail: p186@eduwarszawa.pl

Adres: ul. Wołomińska 12/18 03-755 Warszawa

 

Oddział Zamiejscowy, ul. Siedlecka 12/14 03-768 Warszawa

tel. 22 126 00 00

ETR Tekst łatwy doczytania 2

  

Przedszkole nr.186 znajduje się przy ul. Wołomińskiej 12/18 w dzielnicy Praga Północ.

1. Budynek Oddziału Zamiejscowego Przedszkola Nr 186 znajduje się przy ul. Siedleckiej 12/14. Wejście do Budynku siedziby głównej Przedszkola Nr 186 znajduje się od ulicy Wołomińskiej. Dojście piesze możliwe jest od ul. Radzymińskiej i ulicy Kawęczyńskiej.

2. Przejście dla pieszych od ul. Radzymińskiej posiada sygnalizację świetlną, nie jest wyposażone w sygnalizację dźwiękową. Przejścia dla pieszych od ul. Kawęczyńskiej nie posiadają sygnalizacji świetlnej ani dźwiękowej. Chodnik dla pieszych nie ma wydzielonego pasa dla rowerzystów.

3. Najbliższa stacja PKP Dworzec Wschodni znajduje się w odległości ok. 900 m. Dojście do budynku dworca naziemne wraz z sygnalizacją świetlną i dźwiękową. Dojście na perony schodami, brak wind.

4. Dostępna jest usługa pomocy dla osób niepełnosprawnych, w tym usługa tłumacza języka migowego.

5. Najbliższa stacja PKP Dworzec Wileński znajduje się w odległości ok. 1300 metrów. Dojście na perony możliwe jest za pomocą schodów stałych i podjazdu. Dojście podziemne na perony od ulicy Targowej wyposażone jest w windę dla osób niepełnosprawnych oraz dzieci przewożonych w wózku.

6. Najbliższe przystanek autobusowy zlokalizowane są przy ul. Radzymińskiej w odległości 230 m: Śnieżna 01 (kierunek Bokserska: Nr 138, kierunek: Rondo Starzyńskiego: nr 170, kierunek: Plac Hallera: nr 338).

7. Najbliższy przystanek tramwajowy zlokalizowany jest przy ul. Kawęczyńskiej w odległości ok.200 m: Zajezdnia Praga 01 (kierunek: P+R Aleja Krakowska: nr 7, kierunek: Piaski: nr 13).

8. Najbliższe miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane są przy ul. Radzymińskiej (sklep Pelcowizna), Alei Tysiąclecia (osiedle Kijowska), ul. Kawęczyńskiej (bazar Szmulki).

9. Najbliższy postój taksówek: Dworzec Wschodni, Dworzec Wileński.