Tel./fax: 22 619 06 05

E-mail: p186@eduwarszawa.pl

Adres: ul. Wołomińska 12/18 03-755 Warszawa

 

Oddział Zamiejscowy, ul. Siedlecka 12/14 03-768 Warszawa

tel. 22 126 00 00

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ODDZIALE „0”

Godziny

Zajęcia

6:30-8:00

Schodzenie dzieci.

8:00-8:30

Uczestniczymy w zajęciach wspomagających, utrwalających zdobytą wiedzę, rozwijających. Uczestniczymy w zajęciach wspomagających, utrwalających zdobytą wiedzę, rozwijających.

8:30-9:00

Poranna gimnastyka, integrujemy się i wprowadzamy miłą atmosferę w grupie. Myjemy ręce przed śniadaniem.

9:00-9:30

Spożywamy śniadanie w miłej i kulturalnej atmosferze. Wytyczeni dyżurni pomagają przy posiłku.

9:30-10:10

Uczestniczymy w zajęciach edukacyjnych zgodnie z podstawa programową. Wykonujemy prace plastyczno-techniczne, bierzemy udział w zajęciach umuzykalniających, rozwijamy wiedzę przyrodniczą, matematyczną, poznajemy otaczający nas świat.

10:20-10:50

Bawimy się według własnych potrzeb i pomysłów.

10:50-11:50

Przebywamy na świeżym powietrzu.

11:50-12:00

Przygotowujemy się do posiłku, myjemy ręce i buzie, pomagamy nakrywać do stołu.

12:00-12:30

Zjadamy pyszny obiad przygotowany przez nasze panie kucharki. Dania są zdrowe, pełne witamin i minerałów. Uczymy się poprawnego zachowania przy stole oraz poprawnego posługiwania się sztućcami.

12:30-13:00

Relaks po obiedzie przy bajce czytanej przez nauczyciela lub przy muzyce.

13:00-14:00

Uczestniczymy w zajęciach rozwijających naszą ciekawość świata, utrwalamy wiadomości zdobyte danego dnia, tańczymy, bierzemy udział w zabawach ruchowych, wykonujemy prace plastyczne.

14:00-14:30

Zjadamy podwieczorek.

14:30-14:50

Zabawy ruchowo-słuchowe.

14:50-17:00

Bawimy się w sposób dowolny, wychodzimy do ogrodu, czekamy na rodziców.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA 3,4 latki

Godziny

Zajęcia

6:30-7:30

Schodzenie się dzieci. Dzieci pod opieką nauczyciela z grupy Słoneczka. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci; zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne; ćwiczenia ogólnorozwojowe.

8:00-8:20

Schodzenie się dzieci, czynności higieniczne, opiekuńcze i wychowawcze. Własna aktywność dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań wg pomysłu dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela. Pomoc w przygotowaniu zajęć. Praca z zespołem dzieci lub indywidualne wspomaganie, praca z dzieckiem zdolnym. Prowadzenie obserwacji pedagogicznej. Ćwiczenia i zabawy ruchowe.

8:20-8:30

Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności porządkowe

8:30-9:00

Śniadanie- doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków

9:00-9:30

Zintegrowana działalność edukacyjna zgodna z podstawą programową: Różnego tupu zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych. Prowadzenie zajęć i zabaw edukacyjnych. Przygotowanie uroczystości przedszkolnych. Wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą. Organizowanie przez nauczyciela ćwiczeń rozwijających logiczne myślenie. Prowadzenie ćwiczeń oddechowych oraz wspomagających prawidłowy rozwój mowy, ćwiczeń grafomotorycznych oraz gimnastycznych. Zabawy dowolne, rozmowy indywidualne, praca indywidualna z dziećmi w oparciu o wyniki obserwacji.

9:30-9:45

Zajęcia umuzykalniające (poniedziałki, wtorki, środy, czwartki)

9:45-10:15

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.

10:15-10:30

Język angielski (wtorki, czwartki)

10:30-11:50

Zabawy ruchowe, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka. Zabawy swobodne i organizowane na podwórku przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze.

11:50-12:00

Przygotowanie do posiłku, czynności porządkowe, czynności samoobsługowe, kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych, pełnienie dyżurów.

12:00-12:30

Obiad. Przestrzeganie zasad savoir-vivru, kształtowanie u dzieci nawyków zdrowotnych, zachęcanie do spożywania całego posiłku, ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami.

12:30-14:15

Odpoczynek poobiedni na leżakach (relaks przy muzyce, słuchanie opowiadań, bajek z literatury dziecięcej)

14:15-14:30

Przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne, czynności porządkowe.

14:30-15:00

Podwieczorek

15:00-17:00

Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy tematyczne. Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, swobodne. Praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych. Zabawy integrujące grupę. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ODDZIALE 5 LATKI

Godziny

Zajęcia

6:30-8:00

Schodzenie się dzieci. Schodzenie się dzieci. Zabawy indywidualne i grupowe w kącikach zainteresowań. Rozmowy okolicznościowe i zaplanowane. Ćwiczenia poranne lub zabawa ruchowa.

8:00-8:30

Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci; zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne; ćwiczenia ogólnorozwojowe. Ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe rozwijające sprawność ruchową, wzmacniające układ oddechowy i krążenia, kształtujące pozytywną motywację do zabaw i uprawiania sportu.

8:30-9:00

Przygotowanie do śniadania - czynności higieniczno-sanitarne. Śniadanie.

9:00-9:30

Język angielski- wtorek, czwartek

9:30-11:00

Realizacja zadań edukacyjnych według zatwierdzonych programów. Edukacja językowa, matematyczna, przyrodnicza, aktywność ruchowa, plastyczno-techniczna, manualna, muzyczna, zabawy integrujące grupę, zajęcia wspierające rozwój emocjonalno-społeczny, twórczy i manipulacyjny dziecka.

11:00-11:30

Zajęcia umuzykalniające- poniedziałek, środa

10:45-11:00

Przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze – czynności higieniczno-sanitarne, ubieranie się.

11:00-11:45

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem sprzętu ogrodowego. Zabawy ruchowe, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka. Zabawy swobodne i organizowane na podwórku przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze.

11:45-12:00

Powrót, czynności higieniczno-sanitarne, przygotowanie do obiadu Obiad – praca nad prawidłowym posługiwaniem się łyżką i widelcem, dbania o utrzymane czystości na stolikach, kształtowanie kulturalnego zachowania przy stole.

12:30-13:00

Odpoczynek i relaksacja. Kwadrans na bajkę czytaną przez nauczyciela, ćwiczenia relaksacyjne. Słuchanie bajek lub muzyki relaksacyjnej. Praca zespołowa i indywidualna. Zabawy z inicjatywy dzieci.

13:00-13:45

Zajęcia rozwijające uzdolnienia dzieci. Praca zespołowa i indywidualna. Zabawy z inicjatywy dzieci.

13:45-14:00

Czynności higieniczno-sanitarne, przygotowanie do podwieczorku Podwieczorek.

14:00-17:00

Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, swobodne. Zabawy zorganizowane lub dowolne. Indywidualna praca stymulacyjna lub korekcyjno -kompensacyjna. Praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach edukacyjnych. Zabawy wynikające z zainteresowań dzieci. Kontakty indywidualne. Rozchodzenie się dzieci. Zabawy integrujące grupę. Czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.